Stránky KST mesta Rimavská Sobota

Archív článkov

10.11.2013 07:52

Na Pohanskom hrade..

Ráno sa stretávame na stanici,vládne pochmúrne počasie,v noci pršalo,ale aj napriek tomu sa 6 turistov vydáva na Pohanský hrad nad Hajnáčkou.Cestujeme vlakom,v Hajnáčke vystupujeme,ideme smerom na Šurice,kde vystúpime na hradné bralo,ktoré je prekrásne.Pokocháme sa výhľadmi do okolia,viditeľnosť...
26.10.2013 19:17

Pri prameni Rimavy

Tohto roku zažívame prekrásnu jeseň,slniečko svieti ako v lete,teploty nadpriemer,idealne pre turistiku.Pekného počasia vyžili turisti aj tento víkend,výstupom k prameňu Rimavy,ktorého sa zúčastnilo 32 turistov celkovo.Boli sme milo prekvapení už na stanici,pristúpili turisti na Nižnom Skálniku a...
18.10.2013 14:58

Vysoké Tatry - Chata pod Rysmi

12-13. októbra sme sa vybrali 20 turisti na novootvorenú Chatu pod pod Rysmi, kde sa nám podarilo vyvbaviť ubytovanie. Team Alfa tvorený z našich dievčat bol ubytovaný v Tatranskej Lomnici v základnom tábore u tety Kapolkovej odkiaľ podnikal túrý v okolí Tatranskej Lomnice a na Štrbskom plese. Team...
23.09.2013 11:49

Dolina Piecu stawow Polskich a Lysá poľana

V piatok poobede sa partia 5 turistov vybrala na túru do Poľska. Náš cieľ bol chata v krásnej doline Piecu stawow Polskich. S parkoviska sme vyrazili cez Dolinu Roztoka popri obrovskom asi 100 m vodopáde Siklawa, z ktorého išla obrovská energia. Na chatu sme prišli vo večerných hodinách okolo...
08.09.2013 09:50

Nízke Tatry-Kraková hoľa

Na parkovisko sa nás zišlo 11 turistov,sadáme do áut-smer Liptov,pod Chopok.Počasie od rána čaruje,je prekrásne,teplota akurát na turistiku.Na Lúčkach v doline sa rozdelíme na dve partie,jedna ide na Krakovú hoľu,druhá na Chopok.Silnejšiu skupinu čaká celodenný pochod-stúpajú až do Krúpového...
25.08.2013 06:09

Stretnutie na Magin hrade

Z príležitosti 2.ročníka dňa obce Veľké Teriakovce,sa konal výstup na Magin hrad zo štyroch svetových strán,ktorého sa zúčastnili aj turisti z R.Soboty .Celkovo vystúpilo na hradisko 35 účastníkov,z toho 7 z R.Soboty.Na výstupe bolo aj niekoľko cyklistov.Panovala veľmi dobrá nálada,každý obdržal...
20.08.2013 16:08

V sedle Varta..

Tešili sme sa na akciu do Veľkej Fatry,pre malý záujem sme ju zrušili a nahradili potulkami vo Veporských vrchoch.Zišlo sa nás 7turistov na stanici ráno o 7.00,sadli sme do vlaku,smer sedlo Varta,kde nás stále ťahá.Po vystúpení z autobusu,nás čakalo pekné počasie,teplota akurát na turistiku a...
03.08.2013 06:50

Navštívili sme Kysuské Beskydy

Naplánovali sme dvojdňovú akciu,nakoľko je to trochu ďalej,vybavili sme dobré ubytovanie v Oščadnici len za 6€!Zišlo sa nás 13 turistov,z toho 4 cyklisti.Štartovali sme už v piatok poobede,aby nám ostali 2 dni len na turistiku. V sobotu ráno  sa poberáme na Veľkú Raču vysokú 1236m,pokračujeme...
05.07.2013 16:59

46.Zraz VHT Tatranská Lomnica 27-30.6.2013

Tradične sa na konci júna vydávame na náš obľúbený zraz VHT.Postupne sa od štvrtka rána až do piatka večer(každý podľa svojich možností a povinností)stretávame 16-ti turisti v ubytovni Jarka v Tatranskej Lomnici.Absolvovali sme túry podľa podľa toho,čo nám počasie dovolilo.Vo štvrtok to boli...
11.05.2013 16:39

V Zejmarskej rokline...

Najviac sme sa obávali,či sa ukľudní počasie,celý týždeň prehánky-podarilo sa!Počasie ráno akurát,13 turistov sa stretáva na parkovisku,sadáme do 2 aut a cestujeme do Dediniek.Cieľom dnešnej túry je jediná roklina na juhu slov.raja-Zejmarská roklina.Zaparkujeme na parkovisku na brehu priehrady a...

Kontakt

Vyhľadávanie

SPONZORI

mesto Rimavská Sobota

© 2008 Všechna práva vyhrazena.