Stránky KST mesta Rimavská Sobota

Dolina Piecu stawow Polskich a Lysá poľana

23.09.2013 11:49

V piatok poobede sa partia 5 turistov vybrala na túru do Poľska. Náš cieľ bol chata v krásnej doline Piecu stawow Polskich. S parkoviska sme vyrazili cez Dolinu Roztoka popri obrovskom asi 100 m vodopáde Siklawa, z ktorého išla obrovská energia. Na chatu sme prišli vo večerných hodinách okolo 19.00. Na chate sme nadviazali nové priateľstvá s Poliakmi. V sobotu sme vyrazili popod Opalowy vierch na Morske oko a odtiáľ popod Medziane cez Spiglasov prelez  späť na chatu Piecu stawow Polskich. kde prichádzame vo večerných hodinách. Cestou na Spiglasov prielez bolo asi 15  cm mokrého snehu. V nedeľu jedna partia ešte išla na Zavrať , kde je vlastne začiatok Orlej Prti a 3 turisti sa cez Dolinu roztoka pobrali nadol. Cestou sme pojedali čučoriedky. Ďalšia partia v počte 12 turistov vyrazila z Rimavskej Soboty na túru v sobotu ráno o 5:30 ubytovali sa na Lysej poľane a vybrali sa na túru do Bielovodskej doliny. Večer bola na  Lysej poľane prednáška o ochrane prírody. V nedeľu sa išlo na Morské oko cez Dolinu Rybieho potoka. Počasie nebolo ideálne ale všetkým sa páčil pobyt v Tatranskej prírode.

Miloš Chovan

Vyhľadávanie

SPONZORI

mesto Rimavská Sobota

© 2008 Všechna práva vyhrazena.