Stránky KST mesta Rimavská Sobota

Archív článkov

03.04.2013 08:05

Veľká noc -zámoček Podsúľová

Každoročne turisti z Rim.Soboty trávia Veľkonočné sviatky na horách,nebolo tomu inak ,ani v tomto roku.Rozhodli sme sa pre Volovské vrchy,kde sa chodí málo a sviatky sme strávili na poľovníckom zámočku-Podsúľová.Je to reprezentačná chata zašitá v údolí,v tichom prostredí na návrší.Je komplet...
23.03.2013 18:04

Zahájenie 100 jkm

Už viac ako 50 rokov sa udržuje tradícia 100 jkm.Nebolo tomu ani tohto roku inak,vybrali sme si oblasť V.Valíc.Do týchto končín sa turista dostane len sporadicky.Cieľom bola Deravá skala,ako aj miesny reformátsky kostol.Ráno sa nás stretlo na parkovisku 18 turistov,nasadáme do aut a ide sa do...
25.02.2013 08:08

56.ročník lyžiarskeho prejazdu Muráňskou planinou

V sobotu 23.2.2013 už po 56-ty krát sa vydávame na lyžiarsky prechod Muráňskou planinou. Máme zmiešané pocity z predpovede počasia,no na Zbojskách nás privítala nádherná zimná panoráma .O 7,00 hod ráno sa pomaly stretávame na chate CSM na Zbojskách,kde máme tradične zahájenie.Zišla sa...
16.02.2013 19:59

Zimný výsup na Trstie

Už sa stalo tradíciou,že každý rok sa organizuje zimný výstup na Trstie pre turistov z celého okresu.Nebolo tomu ani tentoraz inak.Stretávame sa na stanici Tisovec mesto,asi 25 turistov,ktorí pomalým tempom stúpali na vrchol Trstia.Docestovali aj priatelia z Košíc v počte 8 turistov.Postupne stúpal...
16.02.2013 19:44

56.ročník lyžiarskeho prejazdu Muránskou planinou

KST mesta Rimavská Sobota organizuje dňa 23.2.2013 56.ročník lyžiarskeho prejazdu Muráňskou planinou. Zraz účastníkov a prezentácia je na chate CSM na Zbojskách od 7,00 do 8,00 hod.Štartovné 1 EUR. Odchod účastníkov je zabezpečený mikrobusmi a osobnými autami z Rimavskej Soboty z pred Zlatého Býka...
03.02.2013 18:38

Martinské hole-Krížava 1456m

Po dlhšej odmlke,sme zase navštívili Martinské hole.Akcia bola na 2 dni,veľmi sme sa tešili, hlavne na dostatok snehu,ktorého je v tejto časti Slovenska bohato.Cestujeme už v piatok poobede o 16.00,Mazda+2os.auta-14 účastníkov.Ubytovanie máme vybavené až  na hrebeni,na samom vrchu!Cesta nám...
27.01.2013 08:12

Po ceste M.Scháci

Tradične kocom januára sa koná prejazd na bežkách,alebo peši po ceste M.Schéci.Nebolo inak ani v tomto roku,kedy sa konal už 29.ročník.Tento rok sme vybrali trasu Rimavské Brezovo-Klinové-Boľfovo-Nižný Skálnik v dĺžke 13km.Ráno cestujeme vlakom do R.Brezova,teplota niečo pod...
20.01.2013 08:16

V sedle Chlipavica

V novom roku prvá túra na bežkách ,bola do sedla Chlipavica.V sedle Chlipavica je postavený gazdovský dvor,ktorý je súčasťou ,,huculskej cesty",ktorá sa pomaly buduje!Ráno vystupujeme na Báňove,prvé čo nás prekvapilo ,bolo množstvo snehu,ktorého tu bolo bohato.Pokračujeme ku vleku kde ,výška snehu...
01.01.2013 08:55

Ukončenie trilógie na Stolici-1476m

V dolinách hmla,na horách prekrásne,ani včerajší deň nemal chybu,celý deň ako v rozprávke!Ráno o 7.00 sa už tradične stretávame pred hotelom ,sadáme do Mazdy a 3 os.aut,smer sedlo Javorina.Po ceste nás sprevádza hmla,ale čím vyššie stúpame, počasie sa zlepšuje a na Prednej hore už svieti...
30.12.2012 08:36

V rámci trilógie -vystup na Kl.Vepor-1338m

Už skoro ráno,keď sme išli na vlak,sa ukazovalo pekné počasie,Teplota ráno okolo -5st.,akurát.Stretli sme sa v Hnúšti a do autobusu nastupovalo cez 30 turistov!Hlavný zraz bol na Skorušinej,kde sa nás zišlo 54turistov,z R.Soboty,Hnúšte,Tisovca,Klenovca.Okolité hory nás vítali vyliate slnkom,snehu...

Kontakt

Vyhľadávanie

SPONZORI

mesto Rimavská Sobota

© 2008 Všechna práva vyhrazena.