Stránky KST mesta Rimavská Sobota

Novinky

01.02.2012 14:24

Vysoké Tatry - Lysá Poľana

Prežili sme krásny WKND vo Vysokých Tatrách. Počko bolo jak vyšité, krásna modrá obloha, prachového snehu vyše hlavy a vládla dobrá nálada. V sobotu si partia bežkárov skialpinistov  a peších vysokohorských turisov vybrala cieľ túry pleso Morské oko v Poľsku. Bežkári (alfa team) Jano Kučera,...
15.01.2012 08:56

Už 28 roč.cesty M.Schéci

Nechce sa tomu ani uveriť,ale absolvovali sme už 28.roč. prechodu po ceste Márie Schéci.Je to klubová akcia,tradícia sa dodržiava. Napriek nie najlepším snehovým podmienkam,rozhodli sme sa absolvovať tento ročník na pešo z Rim.Brezova cez Klinové do Nižného Skálnika v dĺžke 14km.Počasie nám...
08.01.2012 09:32

Ukončili sme Rudohorskú trilógiu...

Posledná akcia z trilógie-veľmi vydarená!Už samotná účasť dala tušiť,že toľko nás ešte nebolo,len z Rimavskej Soboty 27turistov,celkovo z okresu 54turistov!!!Autobus, ktorý nás viezol z Hnúšte praskal vo švíkoch,do posledného miesta zaplnený.Vystúpili sme na Skorušinej,kde sme sa všetci...
01.01.2012 21:00

Silvester na Stolici

Ako každý rok, aj tohoročnú zimnú trilógiu pokračujeme na Silvestra výstupom na Stolicu. Ráno o 7:30 hod. sadáme do áut a 16 turisti sa stretávame 8:30 hod. v sedle Javorinka. Dnes výnimočne bez žien ,asi sa ostali pripravovať na večernú zábavu. Privítal nás krásnny slnečný zimný deň s čerstvo...
28.12.2011 10:33

Začali sme rudohorskú trilógiu

Na konci roka,vždy absolvujeme rudohorskú trilógiu,ktorá zahrňa výstupy na Fabovú hoľu,Stolicu,Kl.Vepor.Sú to najvyššie vrcholy na hranici okresu R.Sobota.Nebolo tomu inak ani v tomto roku!Aj napriek nedostatku snehu v okrese,sedlo Zbojská ako malý zázrak,snehu dostatok aspoň na bežky a nie veľa...
27.11.2011 15:36

Vyhodnotenie činnosti na Kokave Háj

Každý rok sa vyhodnocuje činnosť aj v klube slovenských turistov.Tento rok sa výročná schodza konala na Kokave háj vo veľkej priestranej chate.V sobotu sa schádzame okolo 10.00,niektorí nás čakajú už na chate a podvečer prichádzajú ostatní.Doobeda sa vyberáme na pešiu turistiku do blízkeho...
19.11.2011 16:57

Náučný chodník-Trstie

Boli sme pri tom,keď sa slávnostne otváral nový náučný chodník na Trstie.Bolo to v sobotu 19.11.2011.Aj turisti z R. Soboty sa zúčastnili na otváraní náučného chodníka.Zraz bol o 8.15 na autobusovej zástavke,kde sú umiestnené informačné panely.Zišlo sa nás okolo 50 turistov.Slávnostný príhovor...
13.11.2011 08:43

Popod Magin hrad

Tešila sa celá turistická rodina,že na Martina príde prvá nádielka snehu.Nestalo sa,práve naopak,ráno -4st ,modrá obloha zaliata slnkom.Bola naplánovaná turistická vychádzka pre rodiny s deťmi popod Magin hrad.Ráno sa stretávame na autobusovej zastávke o 9.00 a cestujeme do V.Teriakoviec,kde sa...
17.10.2011 20:25

Vysoké Tatry-Popradské pleso

Po mesiaci zase navštevujeme Vysoké Tatry,tešiac sa na babie leto a dobré počasie.Ráno štartujeme skoro o 5.00,smer Popradské pleso,kde máme zaistené ubytovanie.Autom nás vyvážajú na pleso,je poľadovica,poletuje sneh.Po ubytovaní odchádzame na túru,mladší na Koprovský štít,starší na Hincové...
02.10.2011 13:21

Vystup na K.Vepor

Rozhodli sme sa po dlhšom čase navštíviť našu bývalú útuľňu v sedle Varta.Ráno sa stretávame na stanici 12 turisti,sadáme do vlaku smer Hnúšťa,kde presedáme na bus na Skorušinú.Pomaly vystupujeme po ceste,občerstvujeme sa pri studničkách a po 2 hod.stojíme pred útuľňou.Aké je naše prekvapenie,keď...

Kontakt

Vyhľadávanie

SPONZORI

mesto Rimavská Sobota

© 2008 Všechna práva vyhrazena.