Stránky KST mesta Rimavská Sobota

Zimný výstup na TRSTIE:

13.02.2011 07:22

Každoročne vo februári sa koná zimný výstup na Trstie.Je to okresná akcia,ktorej sa zúčastňujú turisti z celého okresu.Ráno vstávame na vlak,zraz o 7.00 na stanici,odchádzame smer Tisovec.Tu nás už čakajú kolegovia z ostatných oddielov,prekvapuje nás počasie,fúka silný nárazový vietor,teplota asi -5st,ale svieti nám slniečko,čaká nás pekný deň.Pomaly stúpame na Trstie,čaká nás 800 m prevýšenia,skupina je silná,okolo 40 turistov.Medzi nimi aj 12 turistov z Rim.Soboty.Lúky sú bez snehu,ale čím stúpame vyššie,snehu pribúda,ale fúka ajsilnejší vietor.Na planine Trstia je asi 25 cm starého snehu,fúka ako na Sibíri,konečne sme na chate,ktorá je vykúrená,čaká nás Karolko s dobrým čajom.Za 2hod.sa tu vystrieda cez 50 turistov!Všetci sú spokojní,najmladší má asi 4roky,a Janko báči cez 80!Dobre sa posilníme a pokračujeme cez Polom do Hnúšte,trvá nám to 3 hod.Celodenná túra mala cez 16 km,s prevýšením viac ako 800m.Výhľady na okolité pohoria boli veľmi dobré.Podvečer sa vlakom vraciame domov vymrznutí,ale spokojní.  Štefánek

Kontakt

Vyhľadávanie

SPONZORI

mesto Rimavská Sobota

© 2008 Všechna práva vyhrazena.