Stránky KST mesta Rimavská Sobota

Západné Tatry - Žiarska chata 19.2. - 20.2.2011

21.02.2011 11:05

V sobotu o 5:00 (náš obľúbený čas) vyrážame veselo spred Zlatého býka na sever smer Západné Tatry na Žiarsku chatu. O 9:00 si dávame svoju rannú kávičku na chate a po ubytovani cca o 10:30 vyrážame na túru. 3-členná skupina skialpinistov sa vydáva do Žiarskeho sedla, kde dorážame o 12:30. Počasie nebolo najlepšie, bolo zamračené, fúkal silný vietor a bola zima -9 stupňov a prevaľovala sa hmla. Lyžovačka bola super. 5- členná skupinka turistov vyrazila po zelenej značke na Baníkov. Za nepriaznivého počasia a ťažkých podmienok traja dosiahli vrchol  asi o 14:00.Večer sme si na chate preberali zážitky a plánovali túry na nasledujúci deň. V nedeľu sa ráno trochu vyčasilo ale iba čo sme stihli urobiť nejaké foto, potom bolo znova tak ako v sobotu. V nedeľu sa 5 turisti vybrali do Žiarskeho sedla cez vrchol Plačlivé po hrebeni do Smutného sedla. Skialpinisti vyšli na lyžiach do žlabu neďaleho Smutného sedla, ktorý sme zlyžovali apotom sme vyšlapali do Žiarskeho sedla a zlyžovali sme žlabom popod  Baranec na Žiarsku chatu. Pekný WKND sme zavŕšili na našom obľubenom salaši na Zbojskekej haluškami. Miloš Chovan

Kontakt

Vyhľadávanie

SPONZORI

mesto Rimavská Sobota

© 2008 Všechna práva vyhrazena.