Stránky KST mesta Rimavská Sobota

Navštívili sme Nízke Tatry

26.06.2011 19:59

V sobotu skoro rano o 5,30 vyrážame do Nízkych Tatier-sever.Stretlo sa nás 8 turistov+3cyklisti,ktorí absolvovali za deň 160 km!Berieme cyklistom osobné veci a cestujeme na Liptov do Závažnej Poruby na chatu Opalisko.Cesta nám ubehla rýchlo a už o 8.30 sme na chate,kde sa ubytujeme a poberáme sa na turistiku,cieľom je výstup na Poludnicu 1548m vysokú.Počasie nám nepraje sú neustále prehánky,pokračujeme vo výstupe aj za dažďa,dostávame sa pod sedlo,kde zastavujeme.Po krátkej porade otáčame smerom na chatu,nakoľko neprestáva pršať!Poobede sa trochu vyčasilo,tak sa vyberáme do Jánskej doliny,okúpaT sa ,pozrieť miestnu kultúru,podvečer sa vraciame na chatu,kde oslavujeme Jána!V nedeľu je počasie výborné,presúvame sa do Demenovskej doliny,odkiaľ vystupujeme na vrch Siná 1560m vysoký.Výstupová cesta je strmá a trvá  to asi 3 hodiny až na vrchol.Z vrcholu je prekrány výhľad na celý Liptov!Počasie sa mení,tak sa vraciame k autu,trvá nám to 2 hodiny.Ešte si ideme pozrieť záver doliny,kde sa vo veľkom budujú chaty ,hotely.Podvečer sa poberáme domov a už sa tešíme o týždeň na Vht zraz na Štrbe. Štefánek

Kontakt

Vyhľadávanie

SPONZORI

mesto Rimavská Sobota

© 2008 Všechna práva vyhrazena.