Stránky KST mesta Rimavská Sobota

Na sopke Ragač 537m.

25.09.2011 07:42

Áno,máme v okrese pri dedinke Hajnáčka vyhasnutú sopku Ragáč,kde sa zachoval kráter široký 1,5m a hlboký 15m a stopy síry nastenách po výbuchu sopky.Tento víkend je bohatý na turistiku,jedná partia je vo V.Tatrách,kde lezú na štíty a druhá skupina rodiny s deťmi sa vybrala na našu sopku Ragač".Ráno odchádzame zpred hotela o 7.30 do Gemerských Dechtárov,kde odparkujeme autá.Zišlo sa nás 13 turistov aj s deťmi.Počasie nám praje,deti sú nedočkavé,preto o 9.00vyrážame do terénu a po 1,5 hod. sme v sedle pod Ragáčom.Po krátkom oddychu vyrážame na vrchol,za necelú hod.stojíme pri kráteri sopky!Výstup je strmý a dá každému zabrať!Oddychujeme na vrchole,kocháme sa peknými výhľadmi do okolia.Zapisujeme sa do knihy,každého opečiatkujeme na ruku ,na pamiatku.Pozrieme sa ešte do jaskyne a poberieme sa na cestu do Dechtárov,ktorá nám trvá asi 1,5 hod.Zapaľujeme ohník a nastáva nakrajšia chvíľa pre deti -opekanie a grilovanie.Akcia sa vydarila a už sa tešíme o týždeň pod Klenovský Vepor.  Štefánek

Kontakt

Vyhľadávanie

SPONZORI

mesto Rimavská Sobota

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode