Stránky KST mesta Rimavská Sobota

Martinské hole-Krížava 1456m

03.02.2013 18:38

Po dlhšej odmlke,sme zase navštívili Martinské hole.Akcia bola na 2 dni,veľmi sme sa tešili, hlavne na dostatok snehu,ktorého je v tejto časti Slovenska bohato.Cestujeme už v piatok poobede o 16.00,Mazda+2os.auta-14 účastníkov.Ubytovanie máme vybavené až  na hrebeni,na samom vrchu!Cesta nám ubieha veľmi dobre,za Martinom dávame snehové reťaze,lebo výstupová cesta je zľadovatelá.Asi v polovici cesty pri predbiehaní iným autom sme vbehli do járku na krajnici a zastali sme!Odchádzame uprostred noci hľadať pomoc,po asi hodine nás vyťahuje miestny traktor,ktrý robí úrdžbu na tejto ceste.Mali sme šťastie,konečne sme na parkovisku pri chate na Martinských holiach.Víta nás poriadna fujavica,padá sneh,aj napriek nepriazni počasia sa vyberáme na nočný výstup na ubytovňu,ktorý nám trvá necelú hodinku a sme veľmi šťastní,keď sa otvorili vstupné dvere!Ubytujeme sa,trochu posedíme a ideme spať.Ráno nás čaká fujavica aj s hmlou,viditeňosť minimálna,aj napriek tomu ideme na bežkách na hrebeňovú túru,celý deň fúka silný vietor.Na druhý deň to isté,trochu sa ochladilo,ale hmla ostáva-ešte že ubytovanie je veľmi dobré,celé 2 dni sme v teple.V poobedňajších hodinách schádzame ku chate,kde sa všetci stretávame,nasadáme do aut a opatrne ideme autami do Martina.Ostanú nám pekné spomienky na tento kút Slovenska.  Štefánek

Kontakt

Vyhľadávanie

SPONZORI

mesto Rimavská Sobota

© 2008 Všechna práva vyhrazena.