Stránky KST mesta Rimavská Sobota

Konečne na béžkách-Zbojská

19.12.2010 09:39

Veľmi sme sa tešili ,že konečne spadlo prijatelné množsvo snehu na Zbojskej,kde ho je 20-30cm.Ráno sa 14-ti turisti stretávame na železničnej stanici a odchádzame vlakom smer Zbojská.Na Zbojskej padá drobný sniežik,ale nám to nevadí,pri CSM chate sa rozdelíme,pešiaci,bežkári.Zraz máme určený na Kučelachu,na chate.Bežkári idú po červenej,po ceste je dostatok snehu,aj keď cesta hore nie je v najjlepšom stave! Asi po dobrej hodine sme na Kučelachu,otvárame chatu,varíme čaj.Po kratkom oddychu sa štyria vyberáme pozrieť novú útulňu,ktorá je postavená  pred sedlom

Burda,v bývalom kameňolome!Na prekvapenie nás privítali,bola otvorená,ponúkli nás ako sa patrí.Je pekná,hrubá stavba je hotová,deň predtým ju kolaudovali a keď sa dokončí,bude to pre turistov veľmi slušný prístrešok.Bodaj by ich bolo na planine viac!Vraciame sa na Kučelach,kde sa stretávame s ostatnými.Posedíme pri čaji.v kuchyni rozvoniava guľáš,ktorý sa varí na večeru.Poobede sa poberáme do doliny,zdatnejší odchádzajú do Tisovca.Snehové podmienky nad Kučelachom sú dobré!Vlakom podvečer sa spokojní vraciame domov.Teplota celý deň -10st! Štefánek

Kontakt

Vyhľadávanie

SPONZORI

mesto Rimavská Sobota

© 2008 Všechna práva vyhrazena.