Stránky KST mesta Rimavská Sobota

Čierna hora 1.- 10. 7.2011

10.07.2011 20:26

Dňa 1.7.2011 odchádzame na zahraničnú akciu 11 členovia z toho 6 členovia našeho oddielu.Kde siedmi odchádzame splaviť rieku Taru a štyria cyklisti ktorý sa pridávajú na poslednú chvíľu idú spoznávať krásy Montenegra. O 17 30 vyrážame smer Budapešť- Belehrad-Žabliak.Na druhý deň za daždivého počasia asi okolo 11 00 sa dostávame do dedinky z názvom Djurdjevica Tara kde aj kempujeme.Tam sa rozhodnú cyklisti že idú splaviť tiež pričom si požičiavajú raft od domácich a vyrážajú na ďaľší deň s nami. Rieka je trocha zakalená po daždi ale nám to nevadí lebo svieti slniečko a je príjemna až teplo.Splav trvá dva dni s toho prvý deň je 4 hodinový kde by sme mali prespať v kempe ale po rade domácich ideme trocha ďalej a spíme na lúke kde sa pasú ovce. Večer k nám dorazí Ranger a chce vedieť prečo tu kempujeme ,po dohode  a skutočnosti že sa nám podarilo roztrhnúť raft nám dáva akože pokutu za oheň 5 € a za stan 5€ pobudne hodnú chvíľu a keď sa už zotmieva odchádza domov.Na ďalší  slnečný deň pokračujeme splavom ktorý trvá asi 7 hod a tá posledná časť je najkrajšia a najdravšia tam sa vyšantíme dosýta a vyhladnutý prichádzame na konečnú na sútok riek Tara a Piva a pokračuje rieka Drina.Je tam kemp kde sa kráľovsky najeme a o 19 00 prichádza po nás miestny s kempu s ktorým sme sa za poplatok pred dvoma dňami dohodli. Celý splav mal dľžku okolo 63 km a cesta do kempu skoro 100 km. O polnoci prichádzame do kempu kde za tmy staviame stan a posedávame do ranných hodín.Ráno a celý deň prší a tak niektorý vybehli autom po okolí a do mesta popozerať iný oddychujú a varia.V stredu ráno odchádzajú cyklisti k moru k mestu Budva na pláž ,že konečne bicyklovať.My ideme autami cestou k moru ešte poobzerať prírodu a večer sa zase stretávame na pláži.Tu pobudneme celý ďalší deň a v piatok ráno odchádzame domov,ale smerom cez bosnu,chorvátsko...v Sobotu ráno prichádzame domov 7 členovia ,ledo cyklisti ostali ešte deň a stihli vystúpiť na Bobotov Kuk.Ostali nám dobré spomienky hlavne na kemp Djurdijevica Tara kde sme spali 11 ľudí 3 autá 1 velký a 3 malé stany 4 noci za 22€.

Kontakt

Vyhľadávanie

SPONZORI

mesto Rimavská Sobota

© 2008 Všechna práva vyhrazena.