Stránky KST mesta Rimavská Sobota

Banská Štiavnica-Počúvadlo 19-20. 5. 2012

21.05.2012 00:00

V sobotu ráno o 6:40 hod. sa stretávame na tradičnom mieste 16 turisti a vyrážame do Štiavnických vrchov. Dvaja idú na bicykloch a ostatní autami. Ešte pred obedom sme sa ubytovali v ubytovni Svitáčik a vyrazili sme na Sitno. Cestou sme sa však nezabudli zastaviť v najbližšom pohostinstve a zarezervovať si stôl na večerný hokejový zápas. Po výstupe na Sitno sme sa občerstvili za krásneho slnečného počasia čapovaným pivkom a rozdelili sme sa na 2 skupiny. Jedna skupina šla liezť pod Sitno a ostatní ešte chvíľu chytali bronz a neskôr sa smerom naspäť pri lezcoch ešte zastavili. Večer sme sa všetci stretli, spolu s cyklistami ktorí šlapali až z Rimavskej Soboty v pohostinstve. Pri pečenom prasati a dobrom hokeji, po ktorom nám hrala 9-členná hudobná skupina, sme sedeli do neskorých večerných hodín. Ráno sme sa opäť rozdelili, lezci šli bicyklovať a väčšina šla pešo do Štiavnických Baní, kde ich šoféri vyzdvihli. Počasie nám opäť vyšlo, bolo krásne slnečno. Cestou domov sme ešte navštívili banské múzeum v Banskej Štiavnici a okolo 18:00 hod. sme sa vrátili domov.

Kontakt

Vyhľadávanie

SPONZORI

mesto Rimavská Sobota

© 2008 Všechna práva vyhrazena.