Stránky KST mesta Rimavská Sobota

Darujte nám 2% z dane

Informácie o našom klube v centrálnom registri

Najnovšie predvyplnené tlačivo za rok 2023 (vzor V2Pv21_1)

V2p-2023.pdf (121,4 kB)

POZVÁNKA

22.04.2024 12:02

Splav Hrona

Splav Hrona Termín:  18.5.2024 Zraz:  8:00 pred školou SOU na ulici Športovej Doprava: vlastná Trasa: Nemecká-Šalková pri ideálnej hladine Brezno - Nemecká Náročnosť:  ľahká      Dĺžka:    20 km     Čas splavu : 4 h...
22.04.2024 12:01

Zádielska tiesňava-náučný chodník

Termín:  04.5.2024 Zraz: 08:00 hod. na parkovisku pred hotelom Zlatý býk v RS Doprava: vlastná Trasa: Zádiel – Zádielska dolina – horáreň – rázcestie (M × Z) Na skale – Zádiel Náročnosť:     stredne náročná trasa, vhodná pre rodiny s deťmi     Dĺžka: 9...

Novinky

20.01.2013 08:16

V sedle Chlipavica

V novom roku prvá túra na bežkách ,bola do sedla Chlipavica.V sedle Chlipavica je postavený gazdovský dvor,ktorý je súčasťou ,,huculskej cesty",ktorá sa pomaly buduje!Ráno vystupujeme na Báňove,prvé čo nás prekvapilo ,bolo množstvo snehu,ktorého tu bolo bohato.Pokračujeme ku vleku kde ,výška snehu...
01.01.2013 08:55

Ukončenie trilógie na Stolici-1476m

V dolinách hmla,na horách prekrásne,ani včerajší deň nemal chybu,celý deň ako v rozprávke!Ráno o 7.00 sa už tradične stretávame pred hotelom ,sadáme do Mazdy a 3 os.aut,smer sedlo Javorina.Po ceste nás sprevádza hmla,ale čím vyššie stúpame, počasie sa zlepšuje a na Prednej hore už svieti...
30.12.2012 08:36

V rámci trilógie -vystup na Kl.Vepor-1338m

Už skoro ráno,keď sme išli na vlak,sa ukazovalo pekné počasie,Teplota ráno okolo -5st.,akurát.Stretli sme sa v Hnúšti a do autobusu nastupovalo cez 30 turistov!Hlavný zraz bol na Skorušinej,kde sa nás zišlo 54turistov,z R.Soboty,Hnúšte,Tisovca,Klenovca.Okolité hory nás vítali vyliate slnkom,snehu...
27.12.2012 08:26

Začali sme Rudohorskú trilógiu

Už sa stalo zvykom turistov z Rim.Soboty vždy na sv.Štefana uskutočniť prvú etapu Rudohorskej trilógie.Nebolo tomu ani tohto roku inak,konal sa výstup na Fabovú hoľu,najvyšší vrchol okresu,ktorej sa zúčastnilo neuveriteľných 38 turistov! Organizátori boli veľmi potešení takouto účasťou!Výstup...
25.11.2012 11:15

Bilancovali sme na Kokave

Každý rok koncom novembra sa koná VČS turistov,aj tohto roku to nebolo inak.Stretli sme sa na Kokave Háj,v peknej drevenej chate,ktorú sme obsadili do posledného miesta.V sobotu sme boli na túre s detmi,pozreli sme si miestnu farmu kde chovajú koníky,navštívili sme miestny náučný chodník,prezreli...
11.11.2012 07:24

Výstup na Sinec

Ráno o 7.00 odchádzame zo zahmlenej Rimavskej Soboty vlakom do Hnúšte.Zišlo sa nás 8 turistov.V Hnúšti nás víta slnečné počasie,teplota akurát.Pomaly po modrej značke sa vyberáme na Sinec,cesta nám ubieha dobre,po bokoch sledujeme hríby,nájdeme aj dubáka ,masliaka,hlivu a bedle.Za 2 hodiny sme...
05.11.2012 07:52

Cez Cerovú vrchovinu..

Plánovaná akcia do Veľkej Fatry sa neuskutočnila pre zlé počasie,preto sme na výbore navrhli náhradu v blízkom okolí.Rozhodli sme sa pre trasu Jesenské-G:Dechtáre.Ráno cestujeme do Jesenského za hmlistého počasia,ale po hodinke sa vyčasuje a vychádza slniečko.Výhľady z hrebeňa sú pekné,...
22.10.2012 10:04

Vysoké Tatry - 13.-14.10.2012

Výlet začíname už tradične, zrazom pri hoteli Zlatý Býk ráno o 5.30 hod. Stretáva sa nás tam 12 turistov. Odchádzame na Mazde a jednom osobnom aute do Tatranskej Lomnice.     Rano pred 8.30 prichádzame do Tatranskej Lomnice a autá hned odparkujeme pri...
07.10.2012 13:37

Na Kráľovej holi-1948m

Vstávame skorej ráno a o 6.00 odchádzame mikrobusom do Šumiaca,dedinky učupenej pod Kráľovou hoľou.Zišlo sa nás 13 turistov.Počasie na turistiku ako stvorené,teplota okolo 20st.,obloha modrá.Vydávame sa po modrej značke,navštívime miestnu kalváriu,pokračujeme po predné sedlo, kde odbočujeme na...
29.08.2012 16:44

Pri prameni IPĽA

Aj tohto roku sme sa vybrali ku prameňu Ipľa.Zišlo sa nás 8turistov,z toho 2 deti.Sadáme do Mazdy,smer s.Prašivá,kde nás víta zamračené počasie,trochu poprchá.Vyberáme sa k prameňu Ipľa,v polovici nás zastihne slabý dážď,schováme sa pod prístreškom,dáme si malú prestávku:  Dážď prestáva...

Kontakt

SPONZORI

mesto Rimavská Sobota

počítadlo.abz.cz

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode