Stránky KST mesta Rimavská Sobota

Darujte nám 2% z dane

Informácie o našom klube v centrálnom registri

Najnovšie predvyplnené tlačivo za rok 2023 (vzor V2Pv21_1)

V2p-2023.pdf (121,4 kB)

POZVÁNKA

18.04.2024 00:30

Prechod Slavošovským tunelom

P O Z V Á N K A  KST mesta Rimavská Sobota organizuje 27.4.2024-sobota- prechod Slavošovským tunelom,dlhým 2400m./2krát/ +Korpášský tunel+Korpášsky viadukt+opekačka!!! Čas prechodu 3-4hod,vhodné aj pre rodičov s deťmi! Zraz: 7.00-parkovisko...
15.04.2024 01:09

Hrad Salgó-Maďarsko

P O Z V Á N K A KST mesta Rimavská Sobota Vás pozýva na jarnú turistiku okolo hradu Salgó (Maďarsko) vhodnú aj pre rodiny s deťmi (cca 3,5 hod) Termín:   20.4.2024 (sobota) Zraz:  o 7.30 pred hotelom Zlatý býk v Rim.Sobote Doprava: vlastnými autami Trasa:...

Novinky

24.11.2013 10:33

Turisti bilancovali na Kokave Háj

Už tretíkrát sa konala Včs na chate Kokava Háj.Chata je na peknom tichom mieste,okolie stvorené pre rodinnú turistiku,hubárska oblasť.Aj tento rok sme bilancovali výsledky našej činnosti na tejto chate.VČS sa konala v sobotu,predseda TO p .Kučera vyhodnotil turistické akcie za celý...
10.11.2013 07:52

Na Pohanskom hrade..

Ráno sa stretávame na stanici,vládne pochmúrne počasie,v noci pršalo,ale aj napriek tomu sa 6 turistov vydáva na Pohanský hrad nad Hajnáčkou.Cestujeme vlakom,v Hajnáčke vystupujeme,ideme smerom na Šurice,kde vystúpime na hradné bralo,ktoré je prekrásne.Pokocháme sa výhľadmi do okolia,viditeľnosť...
26.10.2013 19:17

Pri prameni Rimavy

Tohto roku zažívame prekrásnu jeseň,slniečko svieti ako v lete,teploty nadpriemer,idealne pre turistiku.Pekného počasia vyžili turisti aj tento víkend,výstupom k prameňu Rimavy,ktorého sa zúčastnilo 32 turistov celkovo.Boli sme milo prekvapení už na stanici,pristúpili turisti na Nižnom Skálniku a...
18.10.2013 14:58

Vysoké Tatry - Chata pod Rysmi

12-13. októbra sme sa vybrali 20 turisti na novootvorenú Chatu pod pod Rysmi, kde sa nám podarilo vyvbaviť ubytovanie. Team Alfa tvorený z našich dievčat bol ubytovaný v Tatranskej Lomnici v základnom tábore u tety Kapolkovej odkiaľ podnikal túrý v okolí Tatranskej Lomnice a na Štrbskom plese. Team...
23.09.2013 11:49

Dolina Piecu stawow Polskich a Lysá poľana

V piatok poobede sa partia 5 turistov vybrala na túru do Poľska. Náš cieľ bol chata v krásnej doline Piecu stawow Polskich. S parkoviska sme vyrazili cez Dolinu Roztoka popri obrovskom asi 100 m vodopáde Siklawa, z ktorého išla obrovská energia. Na chatu sme prišli vo večerných hodinách okolo...
08.09.2013 09:50

Nízke Tatry-Kraková hoľa

Na parkovisko sa nás zišlo 11 turistov,sadáme do áut-smer Liptov,pod Chopok.Počasie od rána čaruje,je prekrásne,teplota akurát na turistiku.Na Lúčkach v doline sa rozdelíme na dve partie,jedna ide na Krakovú hoľu,druhá na Chopok.Silnejšiu skupinu čaká celodenný pochod-stúpajú až do Krúpového...
25.08.2013 06:09

Stretnutie na Magin hrade

Z príležitosti 2.ročníka dňa obce Veľké Teriakovce,sa konal výstup na Magin hrad zo štyroch svetových strán,ktorého sa zúčastnili aj turisti z R.Soboty .Celkovo vystúpilo na hradisko 35 účastníkov,z toho 7 z R.Soboty.Na výstupe bolo aj niekoľko cyklistov.Panovala veľmi dobrá nálada,každý obdržal...
20.08.2013 16:08

V sedle Varta..

Tešili sme sa na akciu do Veľkej Fatry,pre malý záujem sme ju zrušili a nahradili potulkami vo Veporských vrchoch.Zišlo sa nás 7turistov na stanici ráno o 7.00,sadli sme do vlaku,smer sedlo Varta,kde nás stále ťahá.Po vystúpení z autobusu,nás čakalo pekné počasie,teplota akurát na turistiku a...
03.08.2013 06:50

Navštívili sme Kysuské Beskydy

Naplánovali sme dvojdňovú akciu,nakoľko je to trochu ďalej,vybavili sme dobré ubytovanie v Oščadnici len za 6€!Zišlo sa nás 13 turistov,z toho 4 cyklisti.Štartovali sme už v piatok poobede,aby nám ostali 2 dni len na turistiku. V sobotu ráno  sa poberáme na Veľkú Raču vysokú 1236m,pokračujeme...
05.07.2013 16:59

46.Zraz VHT Tatranská Lomnica 27-30.6.2013

Tradične sa na konci júna vydávame na náš obľúbený zraz VHT.Postupne sa od štvrtka rána až do piatka večer(každý podľa svojich možností a povinností)stretávame 16-ti turisti v ubytovni Jarka v Tatranskej Lomnici.Absolvovali sme túry podľa podľa toho,čo nám počasie dovolilo.Vo štvrtok to boli...

Kontakt

SPONZORI

mesto Rimavská Sobota

počítadlo.abz.cz

© 2008 Všechna práva vyhrazena.