Stránky KST mesta Rimavská Sobota

Archív článkov

13.10.2014 23:10

Vysoké Tatry 11-12.10.2014

V sobotu o 5-tej ráno vyrážame 8 turisti smer Vysoké Tatry,všetci sa tešíme,lebo predpoveď počasia je priaznivá.Parkujeme na Bielej Vode a ľahko s davom turistov vyšlapeme na Chatu pri Zelenom plese.Pripája sa ku nám Edo,ideme sa ubytovať,zložiť nepotrebné veci na túru,delíme sa na 2 skupiny.Šiesti...
20.09.2014 19:28

Pod Klenovským Veprom

Konečne babie leto,aj keď premenlivé,aj tak sme sa 6 turisti vybrali pod K.Vepor.Stretli sme sa na Skorušinej a pomaly vystupovali k našej bývalej útulni v sedle Varta.Počasie bolo prijateľné aj keď sa preháňali mraky,cestou sme zbierali hríby a tesne pod útuľňou nás prekvapil hustý dážď,ktorý...
15.09.2014 08:39

Vysoké Tatry - Zamkovského chata

V sobotu ráno o 5:00 sme vyrazili 14 turisti do Vysokých Tatier. Z Hrebienka sme vyšli na Zamkovského chatu, kde sme sa ubytovali a vyložili sme veci na lezenie, pretože bolo zlé počasie a podmienky na lezenie v stenách boli nevhodné. Chvíľu sme čakali až ustane dážď a vybrali sme sa na turistiku...
31.08.2014 06:59

Na Maginhrade..

V rámci osláv vo Veľkých Teriakovciach bol naplánovaný výstup na Maginhrad zo štyroch svetových strán,ktorého sa zúčastnili aj turisti z R.soboty,ktorí mali na starosti prechod z Čerenčian-Štefánek,druhú skupinu Kučerová z N.Skálnika.Počasie nám prialo,stvorené ako na turistiku.Na vrchole...
17.08.2014 07:05

Pri prameni šťavice...

Po dlhšej odmlke,konečne sa umúdrilo počasie,vybrali sme sa do blízkeho okolia Rim.Brezovo-Klinové.Počasie sa ukazovalo dobré,teplota na turistiku,pofukoval vetríček,na prechádzku ako stvorene!Zišli sme sa štyria,sadli na autobus do R.Brezova.V noci riadne zlialo,bolo to vidieť aj na turistickom...
12.07.2014 15:44

Prvé hríby na Kurinci

Aj napriek nepriaznivému počasiu sa 5 skalných vybralo na kurinecký okruh/modrá/.Komplet sa stretavame na Kurinci,obzeráme nový termálny areál,ktorý je prázdny,až na pár jednotlivcov.Pokračujeme po hrádzi,pomedzi chatky, smerom na Ortváň.Po ceste sa zjavujú prvé hríby,kuriatka,plávky,masliaky a kým...
06.07.2014 06:37

Pri prameni Rimavy

Vydali sme sa navštíviť Muránsku planinu a boli sme zároveň zvedaví v akom stave sú chodníky po víchrici.Ráno cestujeme vlakom 8 turistov len po Hnúšťu,nakoľko je výluka,z Tisovca zase autobusom na Zbojskú,nakoľko je rozobraná železnica,výluka bude trvať dlhšie!Autobus stojí na odbočke ku salašu.Po...
02.07.2014 21:18

Splavovanie Dunajca

Cez víkend 27. 6. – 29.6.2014 sa konala vodácka akcia Splav Dunajca v prekrásnom pohorí Pienin. Akcie sa zúčastnilo 26 turistov a priateľov vody. Niektorí z nás prišli už v piatok a večer strávili prípravou stanového tábora a príjemným posedením pri ohníku. Ostatní sa...
21.06.2014 19:21

Otvárali sme feratu HS

Nedalo nám,vybrali sme sa na Turiec otvoruť feratu HS pod Martinskými  hoľami.Zišlo sa tu okolo 150 turistov zo širokého okolia,včetne 5 turistov z RS!Ráno o 9.30 na Stráňach bola otvorená slávnostne nová ferataHS,ktorá je vyznačená červenou značkou,s prevýšením takmer 800 m!Výstup je stredne...
08.06.2014 07:09

Splav Rimavy

8.júna sme sa stretli pri cukrovarskom moste v Rimavskej Sobote a veselo sme sa vydali  autami do Vrboviec, odkiaľ sme začali splavovať Rimavu. Bolo nás 8 na vode a sprievodný fotograf na bycikli, ktorý nás fotil z brehu. V Teriakovciach pri mlyne sa nachádza prvá z piatich hatí (jezov), ktorý...

Kontakt

Vyhľadávanie

SPONZORI

mesto Rimavská Sobota

© 2008 Všechna práva vyhrazena.