Stránky KST mesta Rimavská Sobota

Národný výstup na Kriváň

19.08.2012 21:02

Dňa 18.8.2012 sa uskutočnil jubilejný stý národný výstup na Kriváň a my sme boli pri tom.Túru sme začali z Troch studničiek. Boli sme dvanácti turisti, pričom nás jedenácť vystúpilo na čele s Folkom juniorom. Počasie nám prialo, slniečko svietilo. Škoda bola, že na vrchole sa zatiahlo a boli sme bez výh-ľadov. Ale nálada bola dobrá, stretli sme veľa turistov, známych aj neznámych, bolo nás hodne. Na prekvapenie organizátory vyniesli na vrchol umelé asi 25l. bandasky s pivom a čapovali za príspevok na obnovu turistických chodníkov. Po vychutnaní si pivka sa vraciame druhou cestou okolo Jamského plesa k autám. Na výstupe bol aj náš kamarát Jean Paula, ktorý nás pozval na noc ku sebe a tak sme sa dohodli a odchádzame do Batizoviec. V miestnej Reštaurá-cii si dávame ešte večeru a ideme spať. Ráno sme ešte navštívili ďalšieho kamaráta Miška Fábera. Nakoniec sme išli pozrieť miestne jazero a okolo 10:00 odchádzame na Zbojská. Po výdatnom obede spokojní ideme domov.

Kontakt

Vyhľadávanie

SPONZORI

mesto Rimavská Sobota

© 2008 Všechna práva vyhrazena.