Stránky KST mesta Rimavská Sobota

Archív článkov

22.11.2010 08:17

Turisti bilancovali na Kokave Háj...

Prichádza koniec roka,je čas na vyhodnotenie činnosti aj turistov. Výročná členská schodza sa konala na Kokave Háj,v peknej chate.V piatok sadáme do áut okolo 10.00 a časť turistov odchádza na Kokavu pripraviť chatu,zakúriť,navariť dobrú večeru.Večer nás čakali oslavy našho kolegu Romana...
24.10.2010 11:02

Prvý sneh vo V.Fatre

Vstávame skoro ráno, aby sme sa o 5.00 stretli pred Zlatým  býkom, nasadli do Mazdy a os.auta. Zišlo sa nás 14 členov, ktorí boli zvedaví na V.Fatru. Po príchode do Dolneho Harmanca, za jaskynou, bilbord nás naviedol na novú cestu cez Zlámanú dolinu, ktorá je prechodná...
11.10.2010 07:25

Jeseň vo V.Tatrách

V sobotu skoro ráno o 5.00 sme sa 15 turisri stretli pred Zlatým býkom,nastúpili do Mazdy a 2 ososb.aut a vybrali sme sa do V.Tatier.Ubytovanie bolo zaistene pre horolezcov na Brnčalovej chate,pre peších v ubytobni Jarka v T.Lomnici. Po príchode do V.Tatier nás čakalo úžasne pekné počasie.ako...
05.10.2010 09:15

Stretnutie značkárov na TRSTÍ

V dňoch 2-3.10.2010 sa konalo stretnutie značkárov na chate na Trstí.V rámci stretnutia sa vymenili všetky tabule,smerovky,z námestia v Tisovci až po chatu na Trstí/Pasiečky,pomník Vraného,smerové tabule na Trstí,tabule na chate/Jedna partia vymieňala tabule a dvojica kuchárov zatiaľ...
05.10.2010 09:00

Čistenie turistických chodníkov

Každý rok v rámci pomoci prírode naši turisti a značkári čistia a značia turistické chodníky. Akcia bola naplánovaná na 25.9.2010.Zraz bol na železničnej stanici,kde sa nás zišlo 7,ktorí sa vybrali do Fiľakova,aby pečistili a preznačili turistický chodník na trase Fiľakovo-Bulhary,ktorý sa...
14.09.2010 13:54

Turistika na Roháčoch

Nakoľko neboli dobré podmienky vo Vysokých Tatrách na turistiku-veľa snehu, rozhodli sme na výbore náhradnú akciu do Roháčov, kde podmienky na Vht turistiku boli dobré. V sobotu ráno o 6.00 sme sa 13 turisti stretli pred hotelom Zlatý býk, nasadli do Mazdy + osobné auto a vyrazili sme do Roháčov....
01.08.2010 07:13

Pri prameni Rimavy

Aj napriek dovolenkovej sezone,rozhodli sme sa navštiviť prameň Rimavy,ktorý bol donedávna neznámy.Ráno sme sa stretli na stanici 16 turistov aj s hosťami a vlakom sme sa vybrali na Zbojskú,kde nás čakalo dusné počasie,bolo po búrke.Po žltej značke sme sa vybrali na Kučelach,kde sme oddýchli...
11.07.2010 08:15

Pri guľáši na hvezdárni..

Konečne po dlhšom čase sa nám podarilo vybrať termín,aby sme sa stretli v pohode pri guľáši.Miesto stretnutia sme si určili našu miestnu hvezdáreň,ktorá je komplet vybavená  na varenie guľášu.Ku kuchárskej vareche sme určili osvedčených ,Vojta a Miloša.Ostatní učastníci sa vybrali na...
30.06.2010 10:03

VHT Tatranská Štrba 24 -26. 6. 2010

Konal sa 43 zraz vysokohorských turistov na ktorom sme nemohli chýbať. Do Tat.Štrby sme dorazili šiesti turisti 24. 6. akurát na zahájenie. Ubytovali nás v penzióne Kukučka v apartmánoch ,bolo to príjemné ubytovanie. Ráno nás budili Folkovci o 6 hodine.Okolo pol osmej vyrážame smer Popradské...
16.06.2010 07:42

Vystúpili sme na V.Vápenicu-1691m

Za pekného počasia skoro ráno o 6.00 štartujeme z R.Soboty 7turisti do Heľpy. Asi po 2 hod.jazdy sme v Heľpe,rázovitej dedinke učupenej pod V.Vápenicou. Žltá značka ide po dobrej ceste,lesná stráž nás kontroluje a odstavuje pred rampou,ďalej musíme ísť pešo.Pred sedlom Priehyba žltá značka...

Kontakt

Vyhľadávanie

SPONZORI

mesto Rimavská Sobota

© 2008 Všechna práva vyhrazena.